Dragi clienți,

Având în vedere circumstanțele excepționale generate de pandemia de COVID-19, aflate într-o continuă schimbare, precum și declararea stării de urgență în România, suntem în permanență preocupați în aceeași măsură de siguranța și sănătatea fiecăruia dintre noi: a clienților, partenerilor și a angajaților Metrotehnica. 

Am implementat măsuri de prevenție în toate domeniile de activitate ale companiei: am impus reguli de siguranță a sănătății pentru toți cei prezenți în showroom, păstrăm distanța, purtăm măști, ne dezinfectăm mâinile foarte des și dezinfectăm la rândul nostru toate instrumentele de lucru. Angajați, clienți sau mașini, toți trebuie să urmăm aceleași reguli stricte pentru stoparea epidemiei.

Pentru a fi în continuare aproape și pentru a păstra totuși distanța socială, în această perioadă vă recomandăm să apelați cu încredere la mijloacele digitale disponibile pentru solicitarea de oferte privind produsele și serviciile noastre.

Pentru informații privind mașini noi ŠKODA vă rugăm să ne trimiteți e-mail la adresa: skoda@metrotehnica.ro.

Pentru informații privind mașini second-hand vă rugăm să ne trimiteți e-mail la adresa: dasweltauto@metrotehnica.ro.

Pentru solicitări de oferte și programări service vă rugăm să ne trimiteți e-mail la adresa: service@metrotehnica.ro

De asemenea, pentru oferte personalizate puteți completa formularele existente pe site-urile noastre.

În maxim 24 de ore de la primirea solicitării dumneavoastră consilierii noștri vă vor sta la dispoziție.

Programul de lucru cu publicul este de Luni până Vineri între orele 09:00-16:00.

În cazul în care ne faceți o vizită, vă recomandăm următoarele măsuri suplimentare de precauție:

  • Păstrarea unei distanțe de cel puțin 2 metri față de celelalte persoane din showroom;
  • Purtarea obligatorie a măștii de protecție și a mănușilor de unică folosință;
  • Prezența în showroom se va face fără însoțitori;
  • Utilizarea mijloacelor de plată la distanță (precum aplicații online sau mobile banking), carduri sau alte metode de tip “contactless” pentru plăți și transferuri monetare;
  • Utilizarea produsului dezinfectant pus la dispoziție gratuit în showroom când intrați în clădire.

Persoanele care au probleme respiratorii, tuse sau febră, să ne anunțe telefonic pentru reprogramare.

Urmărim îndeaproape indicațiile Centrului Național de Supraveghere și Control al Bolilor Transmisibile și căutăm în permanență soluții noi pentru o siguranță sporită.

Împreună, mergem mai departe!

Multă sănătate tuturor,

Echipa Metrotehnica